Tron blog

Főleg Sci-Fi témával fogok foglalkozni, de nem annyira kötötten. Lesz benne film, játék, könyv leírások. remélem élvezni fogja mindenki!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss hozzászólások

  • micekzon: a szkájvókert akarom kirakni meg a szájbaverés se rossz (2008.01.24. 14:42) Orosz kibeszélső show
  • Nitram: jol írsz! de komolyan. (2007.12.18. 18:44) Tron: a film

Tron 2.0 - idegek harca v1.2.1 lightosan

2007.12.28. 15:04 | micekzon | Szólj hozzá!

Címkék: hiba élet játék 2.0 élmény hang nehéz rpg fps tron javul i/o

Javuló tendenciát mutat a Tron 2.0. Már valamilyen szinten tudtam hangot kicsikarni. A beszéd, zajok, lövések egyszóval a környezet hangzása már elérhető. A zene ami hiányzik, de majd megleszek nélküle. Egyedül a beszéd és a lövések zaja hiányzott, mivel az egyik az infók terén, a másik meg az FPS-ekben segít.

A játékélmény nálam nagyon bejön, FPS-RPG (first person shooter - role playing game - első személy nézetek lövöldözős - szerpjátékos) keveréke. A recept kb ennyi: végy egy nagy kanál pergést a Quaketől, fűszerezd meg egy Diablo szerű RPG menettel, és a Tron univerzumba illeszd be. A hozzávalókhoz adunk egy nagy adag izgalmat, pár kanál adrenalint és jó játékmenetet. Ezután kicsit kevergetjük, majd piacra dobjuk.
A géjm alapjaiban erős FPS vonásokat tartalmaz, ütős Tron elmekkel: diszk csaták, fény bicikli párbajok. Persze mint játék, van benne plusz ötlet bőven, de ami megdobja az egyértelműen az RPG része. Sajnos aztkell mondjam, ha az FPS-re vágyóknak, csak egy hetes játék lesz, és mint FPS nem valami kiugró darab. Az UT vagy Quake sorozatok kenterbe vágják, de persze ezt a nagy űrt a szerepjáték része teljesen betömi. Az egész Tron univerzumot zseniálisan belepaszírozták. Mik legyenek a képességek? Persze, hogy PC-s szubrutinok! A kulcsok? Persze, hogy PC-s felhatalmazások! A szintek? Verziószámok, mi más? Falak? Őőőőő.... csak nem tűzfal?
Persze megkell említenem, néhány szarvas hibát is, mert hát akármennyire szeretem, bizony vannak. Elsőként megemlítem A gyorsmentés/töltés szinte hasznavehetetlen. Az F5-el elmentjük egy slotba (mindig felülíródik) a pozíciónkat, és ha mondjuk meghalunk akkor felajánlja kézségesen a gyorstöltést is. (Kírja, hogy "End Of Line". Nagyon ötletes.)És akkor mivan? Persze, hogy újra bekell tölteni a pályát! Ki a barom volt ez? Ez neki gyors? Utána megint lehet 1 percet üldögélni és várni... Ez nagyon belassítja a játékot.
A másik, hogy szerintem irdatlan nehéz. Nem vagyok egy reflex-mester, de ez nekem is nehéz. Gondoltam, annyira gagyi nem vagyok, hogy könnyűn nyomjam, voltam nehezebb géjmel is, hát akkor legyen normálon. De már a negyedik (ötödik?) pályán nehézségeim vannak, méghozzá azért, mert a pálya elején bénáztam és elvesztettem az életem 70%át. Máshol nem találtam. Kedves gesztus lett volna, ha egy élet-letöltőt leraknak, a Kernel-torony előtt. Ha normálon ilyen ritka, nehezen milyen lehet? 28 élettel hogyan győzzek le 8 katonát? Amúgy is csak sörétesem, meg valami vipera féleségem (angolul rod) van, ami nagy távokon szart ér. Ők meg diszkkel? Egy találat 10-15 élet...
Na mindegy, majhd átkínlódok valahogy :) Nagyon jó géjm, elleszek vele egy darabig. Még jelentkezem, és lehet, hogy rakok fel képeket! Még jelentkezem, most elhagyon az I/O tornyot :D

A bejegyzés trackback címe:

https://tron.blog.hu/api/trackback/id/tr20277387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása